עולם העסקים הקטנים, המבוססים על מומחיות הבעלים, השתנה בצורה דרמטית בשנים האחרונות. להיות מקצוען, זה כבר לא מספיק כדי להצליח. כולם בתחום שלך מדברים ונראים אותו דבר, והלקוחות לא באמת יודעים במה אתה מיוחד. עמוק בפנים אתה מחפש כבר הרבה זמן את הדבר המיוחד, האותנטי שיוביל אותך להגשמה המלאה. אז זהו, שהדרך היחידה לבדל את עצמך ולהגיע להגשמה היא לפתח משהו ייחודי משלך שאין לאחרים.

אבל מה זה? ואיך עושים את זה??

בדיוק בשביל זה פיתחתי את שיטת ש.מ.ך© לשיווק והגשמה. שיטת ש.מ.ך היא לא מיתוג גרפי, וגם לא עוד ייעוץ עסקי. שיטת ש.מ.ך היא שיטה ייחודית ובלעדית שעוזרת לבעלי עסקים קטנים להפוך את הידע, הניסיון והכישורים הייחודיים שצברו משך השנים לשיטה, מודל וכלים ייחודיים. וכשאתה חוזר לשוק מצויד בשיטה משלך, אתה שונה.. אחר.. מיוחד.. ייחודי.. ומבודל. אתה משווק בלי להתאמץ, משאיר את המתחרים מאחור וממגנט אליך את הלקוחות הרצויים לך.

מעניין אותך? רוצה להיות בעל עסק מבודל שמגשים את עצמו כל יום מחדש? צור קשר וזה יקרה- שירית 0522-435-259 או שלח לי מייל: shiritbi@sts4u.com

12.5.2016

3 השאלות שיעזרו לך לבנות עסק רווחי ומצליח


סיימת לימודים, הכשרות והתנסויות, יש לך מקצוע וגם תעודה וכול כולך משתוקק לעשייה... אולי כבר הכנת כרטיס ביקור, דף פייסבוק או בלוג... השקעת בסביבת עבודה או קליניקה חמודה... יש לך פליירים, השקעת קצת בקמפיין בגוגל או בפייסבוק אבל... התוצאות לא משהו.
אתה מאמין שהכול עניין של מזל וממשיך לנסות שוב ושוב ושוב,  דברים מתקדמים אבל לאט, לקוח פה לקוח שם, אבל לא משהו דרמטי שמרגש את חשבון הבנק שלך...

מכיר את הסיפור על הזקן החכם שפגש יום אחד קבצן ברחוב? הקבצן שלא היה לו מושג עם מי הוא מדבר, עצר את החכם ושאל אותו 3 שאלות: למה אתה כאן? לאן אתה הולך? יש סיבה חשובה שבגללה אתה הולך לשם? החכם התבונן בקבצן ושאל אותו כמה כסף הוא מרוויח ביום רגיל. לאחר ששמע את התשובה הכנה שניתנה לו, אמר החכם, " בוא תעבוד אצלי, בבקשה. אני אשלם לך פי עשרה מאותו סכום אם רק תשאל אותי את 3 השאלות האלה יום יום השכם בבוקר, לפני שאני עושה מדיטציה".

איינשטיין אמר שאם לא תשנה את הדרך תגיע לאותו מקום ותוצאה. ואיך זה קשור לעניינך? ובכן, ברגע שכבעל עסק תתחיל לשאול את עצמך בוקר וערב את 3 השאלות ששאל הקבצן שככל הנראה עד כה לא שאלת, תעלה על נתיב ההצלחה:
      1. למה אתה כאן? 
      2. לאן אתה הולך?
      3. יש סיבה חשובה שבגללה אתה הולך לשם?

שלוש השאלות הללו יאפשרו לך להגדיר במדויק את העסק שלך. הגדרה עסקית מדויקת מעניקה לך מיקוד עסקי. ומיקוד עסקי הוא המפתח להצלחה ומשיכת לקוחות בימינו.
  • סיבה- מי קהל היעד שלך כאן?
  • מטרה- מה הצורך של קהל היעד?
  • תוצאה- מה הפתרון שתיצור לבעיה ומה התועלת שתצמח ללקוח מהפתרון?
לימודים, הכשרות ותעודות הם רק צעד ראשון בתהליך. כיום, כדי להצליח חייבים לגבש מיקוד עסקי מדויק שעובר בין היתר דרך 3 שאלות המיקוד. אם אתה מרגיש שהסתובבת מספיק סביב הזנב של עצמך, שעשית ככל שביכולתך ובכל זאת לא השגת את התוצאות להן קיווית, ושטפטופי לקוחות לא מספקים אותך יותר, 
הגיע הזמן לשינוי. 
הגיע הרגע להתחיל לשאול את 3 שאלות חשובות כדי לגבש מיקוד עסקי שיצעיד אותך קדימה לעבר ההצלחה לה אתה ראוי.
עכשיו הזמן ליצור שפע גם בעסק שלך. 

למיקוד עסקי לוחצים כאן






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לך מה לומר? אשמח לשמוע...