עולם העסקים הקטנים, המבוססים על מומחיות הבעלים, השתנה בצורה דרמטית בשנים האחרונות. להיות מקצוען, זה כבר לא מספיק כדי להצליח. כולם בתחום שלך מדברים ונראים אותו דבר, והלקוחות לא באמת יודעים במה אתה מיוחד. עמוק בפנים אתה מחפש כבר הרבה זמן את הדבר המיוחד, האותנטי שיוביל אותך להגשמה המלאה. אז זהו, שהדרך היחידה לבדל את עצמך ולהגיע להגשמה היא לפתח משהו ייחודי משלך שאין לאחרים.

אבל מה זה? ואיך עושים את זה??

בדיוק בשביל זה פיתחתי את שיטת ש.מ.ך© לשיווק והגשמה. שיטת ש.מ.ך היא לא מיתוג גרפי, וגם לא עוד ייעוץ עסקי. שיטת ש.מ.ך היא שיטה ייחודית ובלעדית שעוזרת לבעלי עסקים קטנים להפוך את הידע, הניסיון והכישורים הייחודיים שצברו משך השנים לשיטה, מודל וכלים ייחודיים. וכשאתה חוזר לשוק מצויד בשיטה משלך, אתה שונה.. אחר.. מיוחד.. ייחודי.. ומבודל. אתה משווק בלי להתאמץ, משאיר את המתחרים מאחור וממגנט אליך את הלקוחות הרצויים לך.

מעניין אותך? רוצה להיות בעל עסק מבודל שמגשים את עצמו כל יום מחדש? צור קשר וזה יקרה- שירית 0522-435-259 או שלח לי מייל: shiritbi@sts4u.com

24.3.2016

גלה- האם אתה זקוק לסטרטר?


ככלל, כולנו זקוקים לסטרטר כדי לנוע. כשאין סטרטר- אין תנועה, אולם, לעיתים גם כשהוא ישנו, הוא חורק, גלגל השיניים שלו מסתובב במקום, ויש תנועה אך ללא תוצאה. במקרים אחרים הסטרטר הולך ואז כפי שידוע לכם, אין שום סיכוי להתניע...  

קרא את 7 המשפטים שלפניך, ואם אחד מהם או יותר משקפים את הרגשתך או את מצבך, אתה זקוק לסטרטר!

1. אנשים אומרים לי שאני לא ממצה רבע מהיכולות שלי...
2. אני עצמי מרגיש שיכולתי להשיג הרבה יותר...
3. אני עושה הרבה, אבל התוצאות לא משהו...
4. אני פועל בהרבה תחומים, קשה לי להתמקד באחד...
5. אני ממוקד בתחום אחד, אבל מרגיש שאני לא ייחודי כמו שאני רוצה...
6. יש לי אמירה ייחודית אך אני לא יודע לתרגם אותה לתכל'ס...
7. אני רוצה לשלב את כל מה שעשיתי בחיים לעסק שיתרום לאחרים...




קראת? זיהית את עצמך? עכשיו עבור לתוצאות:


1.
אולי אתה לא מכיר את כול היכולות, וייתכן שאינך יודע איך לשלב את רובן או כולן בעסק קיים. הסטרטר יעזור לך במשימה.

2.
אם אתה מרגיש שיכולת יותר, אתה בטוח צודק. מה עוצר אותך? כיוון? כלים? ארגון של הידע?. הסטרטר יעזור לך במשימה.

3.
מכיר את האמירה "פול גז בניוטרל"?, היא ככל הנראה משקפת אותך. אל ייאוש, זה מצב זמני, אתה כנראה עושה הרבה אבל לא בטוח שבכיוון , במינון ובצורה הנכונים. הסטרטר יעזור לך במשימה.

4.
די כבר, תשחרר... תוותר בשביל יותר!. אתה זקוק למישהו שילמד אותך איך לחבר בין כל התחומים למוצר שלם ומיוחד. הסטרטר יעזור לך במשימה.

5.
אתה ממוקד וזה כבר שלב מתקדם ביותר, נצטרך לבחון איזו ייחודיות יש לך, איזו ייחודיות היית רוצה שתהיה לך ולגשר על הפער. הסטרטר יעזור לך במשימה.

6.
דמיין שיש לך ערכת צבעים אבל אתה לא יודע איך ומה לצייר בה. הערכה היא האמירה, ועכשיו אתה צריך לגלות איך לצייר בצבעים כך שיבטאו את המסרים החשובים לך. 
הסטרטר יעזור לך במשימה.

7.
פרשת מארגון? סיימת קריירה 1? למדת תחומים שונים וביצעת מעברים בחיים ועכשיו אתה רוצה למזג את הכול לעשייה אחת מרגשת, תורמת ובעלת משמעות, שתתרום לך הכנסות טובות וללקוחות תשפר את החיים? הסטרטר יעזור לך במשימה.


לתאום פגישת ייעוץ לוחצים כאן



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לך מה לומר? אשמח לשמוע...