עולם העסקים הקטנים, המבוססים על מומחיות הבעלים, השתנה בצורה דרמטית בשנים האחרונות. להיות מקצוען, זה כבר לא מספיק כדי להצליח. כולם בתחום שלך מדברים ונראים אותו דבר, והלקוחות לא באמת יודעים במה אתה מיוחד. עמוק בפנים אתה מחפש כבר הרבה זמן את הדבר המיוחד, האותנטי שיוביל אותך להגשמה המלאה. אז זהו, שהדרך היחידה לבדל את עצמך ולהגיע להגשמה היא לפתח משהו ייחודי משלך שאין לאחרים.

אבל מה זה? ואיך עושים את זה??

בדיוק בשביל זה פיתחתי את שיטת ש.מ.ך© לשיווק והגשמה. שיטת ש.מ.ך היא לא מיתוג גרפי, וגם לא עוד ייעוץ עסקי. שיטת ש.מ.ך היא שיטה ייחודית ובלעדית שעוזרת לבעלי עסקים קטנים להפוך את הידע, הניסיון והכישורים הייחודיים שצברו משך השנים לשיטה, מודל וכלים ייחודיים. וכשאתה חוזר לשוק מצויד בשיטה משלך, אתה שונה.. אחר.. מיוחד.. ייחודי.. ומבודל. אתה משווק בלי להתאמץ, משאיר את המתחרים מאחור וממגנט אליך את הלקוחות הרצויים לך.

מעניין אותך? רוצה להיות בעל עסק מבודל שמגשים את עצמו כל יום מחדש? צור קשר וזה יקרה- שירית 0522-435-259 או שלח לי מייל: shiritbi@sts4u.com

12.3.2016

למה כל כך קשה לנו למכור?


 אנחנו משקיעים מרץ, זמן וכסף רב בלימודים וברכישת מקצוע לחיים, אנחנו הולכים לראיונות עבודה, מתמודדים למכרזים ומנסים לגייס לקוחות חדשים בעסקים שהקמנו, אבל... אז המציאות טופחת על פנינו. למרות שכולם אומרים שאנחנו מקצוענים ומומחים בתחומינו, ההישגים והתוצאות לא משהו. אנחנו ממשיכים ללמוד עוד ועוד, מרחיבים את תחומי הידע במקצוע שלמדנו ומאמינים שאנחנו בדרך לפתרון הבעיה. מנסים שוב, אבל ההצלחה לה קיווינו מתמהמהת.

מה שלא הבנו זה שבימינו, מה שקובע זה לא הידע, אלא ארגון נכון של המומחיות ויכולת המכירה שלה. המומחה הגדול ביותר שלא מבין שאת המומחיות צריך לדעת למכור יישאר מומחה על הנייר בלבד, בעוד שמומחים קטנים ממנו יסגרו עסקאות בקלות.

רובנו לא אוהבים למכור, אבל נשים יותר מגברים מתקשות לסגור עסקאות. הן מנהלות אין ספור שיחות טלפון ארוכות ומייגעות, תכתובת ארוכה באי מיילים, רגעי היסוס ארוכים לפני כל שיחת טלפון.

למה זה קורה?

קשה לנו למכור בגלל שורשי החינוך הייחודי (ולא לטובה) שמקבלות בנות בצעירותן: תחכי אל תקפצי, תמתיני שיפנו אלייך, חכי שיגלו אותך, אל תשוויצי, ותני לאחרים לדבר...  אני יודעת. גם אני הייתי שם. גם אני קיבלתי את אותו חינוך הרסני. חינוך שמנע ממני משך שנים למכור את מומחיותי. מהצד, יכולתי לחזות במומחים קטנים ממני שסגרו עסקאות על ימין ועל שמאל. למה? בזכות הפה הגדול, בזכות ההעזה ובזכות זה שלא קיבלו חינוך שהכניס אותם לקופסה. להם, לא אמרו 'תחכו' אלא 'קדימה רוצו' וזה בדיוק מה שהם עשו.

מודל 'מכירה קלה' שפיתחתי סייע לי לפני 2 עשורים להפוך מ- 'מומחית סובלת' (שלא סוגרת) ל 'מומחית סוגרת' (עסקאות). הבנתי, שאין ממה להתבייש, הבנתי, שאת שיחת המכירה אני צריכה להוביל, והבנתי, שכל שיחת מכירה היא בעצם התחלה של תהליך עבודה וכך צריכה להרגיש ללקוח. וכשהלקוח מרגיש שהוא מקבל כבר בשיחה הראשונה ועזרתי לו להבין מה יקבל בהמשך מכל פגישה, המכירה נהייתה קלה.

אם אתם מקצוענים בתחומכם, מומחים רציניים שלא מצליחים לסגור עסקאות בעוד שהמתחרים, שהם הרבה פחות מומחים סוגרים עסקאות בקלות, ואתם רוצים ללמוד איך להפוך ממומחה סובל למומחה סוגר, צרו איתי קשר ובקשו לקבל פרטים על ייעוץ למכירה קלה.







ליצירת קשר:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לך מה לומר? אשמח לשמוע...